Klagomål

Det är givetvis irriterande om du har ett klagomål på våra produkter och/eller tjänster. Vi vill gärna hjälpa dig vidare och erbjuda en önskad lösning. Du kan skicka ett e-postmeddelande till: info@golfted.com

 

Vi kommer att granska klagomålet och försöka lösa klagomålet till allas belåtenhet. Efter att ha mottagit ditt klagomål kommer du att få en bekräftelse från oss. Vi kommer att besvara ditt klagomål inom 14 dagar efter mottagandet, om det behöver mer tid meddelar vi dig. Om du inte uppskattar detta kan du alltid kontakta medlingsavdelningen hos Stichting Webshop Keurmerk som vi är anslutna till. De kommer sedan att förmedla https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

 

Från och med den 15 februari 2016 är det även möjligt för konsumenter i EU att registrera klagomål via Europeiska kommissionens ODR-plattform. Denna ODR-plattform finns på (http://ec.europa.eu/odr) Om klagomålet ännu inte behandlas någon annanstans, är du fri att deponera klagomålet via Europeiska unionens plattform.